Najczęściej zadawane pytania

 

    1. Jestem Abonentem cyfrowej telewizji Multimedia Polska. Zarejestrowałem się na multimediago.pl, ale nie mogę oglądać kanałów telewizyjnych.

    2. Jestem Abonentem Multimedia Polska, ale mimo poprawnego połączenia konta klienta nie mam dostępu do kanałów telewizyjnych.

    3. Gdzie mogę zmienić ustawienia swojego konta?

    4. W jaki sposób mogę połączyć swoje konto multimediago.pl z kontem Multimedia?

    5. W jaki sposób mogę zamknąć konto w serwisie multimediago.pl?

    6. Przebywam za granicą kraju i nie mogę oglądać filmów i kanałów w serwisie multimediago.pl

    7. Mam problem z odtworzeniem filmów lub kanałów telewizyjnych. Odtwarzanie się zacina, dźwięk i obraz znacznie różnią się od pożądanych.

    8. W jaki sposób mogę zgłosić problem związany z dostępnością filmu lub programu telewizyjnego?

    9. W jaki sposób mogę ustawić blokadę rodzicielską na dostęp do materiałów dla osób pełnoletnich?

    10. Do czego służy kod promocyjny, jakie korzyści daje i jak go używać?

    11. Jakie są ceny usług?

    12. Dlaczego otrzymuję komunikat „Przekroczenie zakresu licencji – Próba odtworzenia treści ze zbyt dużej ilości urządzeń”?

    13. Dlaczego nie udało się połączyć konta w serwisie z kontem Multimedia zaraz po montażu przez techników dekodera usługi telewizji cyfrowej IPTV/Digital TV/NDTV?

    14. Jak korzystać z usługi Catch Up?

    15. Jak korzystać z usługi Nagrywarka?

    16. Jak dodać smartfon lub tablet do listy urządzeń? 

        1. Jestem Abonentem cyfrowej telewizji Multimedia Polska. Zarejestrowałem się na multimediago.pl, ale nie mogę oglądać kanałów telewizyjnych.

          Najprawdopodobniej podczas rejestracji w serwisie multimediago.pl nie wybrałeś opcji "Połącz z kontem Multimedia" lub nie masz aktywnej usługi Multiscreen, dzięki której system umożliwia oglądanie kanałów telewizyjnych. Aby połączyć swoje konto w serwisie multimediago.pl z kontem klienta Multimedia należy, po zalogowaniu się do serwisu multimediago.pl, kliknąć na nazwę użytkownika, wybrać odnośnik ”Moje dane”, a następnie „Połącz z kontem Multimedia”. Na tym ekranie należy uzupełnić numer klienta oraz Pesel lub numer ostatniej faktury.

          Moje Dane

          Połącz z kontem Multimedia


          Jeżeli kanały telewizyjne będą nadal niedostępne skontaktuj się z biurem klienta w celu uruchomienia usługi Multiscreen.

        2. Jestem Abonentem Multimedia Polska, ale mimo poprawnego połączenia konta klienta nie mam dostępu do kanałów telewizyjnych.

          Najprawdopodobniej nie posiadasz w swoim pakiecie usług telewizji cyfrowej (Digital TV/IPTV) lub usługi Multiscreen. Jeśli nie masz pewności jakie usługi posiadasz, zadzwoń do nas pod numer telefonu 244 244 244. Pomożemy rozwiązać ten problem.

        3. Gdzie mogę zmienić ustawienia swojego konta?

          Po poprawnym zalogowaniu się do serwisu multimediago.pl należy kliknąć na nazwę użytkownika i wybrać odnośnik ”Moje dane”. W tej sekcji w prosty i intuicyjny sposób możesz zmienić ustawienia swojego konta, urządzeń, PIN oraz hasło do serwisu.

        4. W jaki sposób mogę połączyć swoje konto multimediago.pl z kontem Multimedia?

          Można to zrobić na dwa sposoby:

          1. Podczas rejestracji nowego konta.
          2. Łączenie istniejącego konta.

          Aby połączyć istniejące konto użytkownika w serwisie multimediago.pl z kontem Multimedia należy, po poprawnym zalogowaniu, kliknąć na nazwę użytkownika, wybrać odnośnik ”Moje dane”, a następnie „Połącz z kontem Multimedia”. W tym dziale należy uzupełnić numer klienta oraz Pesel lub numer ostatniej faktury.

          Powyższe informacje nie dotyczą kont eBOK. W ich przypadku połączenie i rozłączenie nastepuje w sposób automatyczny.

        5. W jaki sposób mogę zamknąć konto w serwisie multimediago.pl?

          Aby wyłączyć konto w serwisie multimediago.pl należy poinformować o tym administratora serwisu. Można to zrobić w dziale „Kontakt” lub przez opcję „Zgłoś problem”, wpisując w treści wiadomości stosowną informację.

        6. Przebywam za granicą kraju i nie mogę oglądać filmów i kanałów w serwisie multimediago.pl

          Oglądanie kanałów TV oraz filmów w serwisie multimediago.pl jest możliwe jedynie na terytorium RP. Wynika to z ograniczeń licencyjnych odpowiednio dla każdego filmu lub kanału telewizyjnego.

        7. Mam problem z odtworzeniem filmów lub kanałów telewizyjnych. Odtwarzanie się zacina, dźwięk i obraz znacznie różnią się od pożądanych.

          Przyczyną problemów może być przepustowość łącza internetowego, problemy sprzętu i oprogramowania komputerowego, itp. Zalecamy sprawdzić wymagania techniczne serwisu multimediago.pl, zwracając szczególną uwagę na wymaganą szybkość Internetu. Powodem przycinania się filmów lub programów telewizyjnych może być również duże obciążenie lokalne Internetu np. w godzinach szczytu lub sam sposób łączenia się z Internetem (WiFi zamiast łącza kablowego).

        8. W jaki sposób mogę zgłosić problem związany z dostępnością filmu lub programu telewizyjnego?

          Pod każdym filmem lub programem telewizyjnym znajduje się przycisk „Zgłoś problem”. Po jego kliknięciu pojawi się formularz, w którym należy opisać występujący problem, a następnie kliknąć w przycisk „Wyślij”. Wszystkie zgłaszane w ten sposób problemy zostają przekazane administratorom serwisu multimediago.pl.

        9. W jaki sposób mogę ustawić blokadę rodzicielską na dostęp do materiałów dla osób pełnoletnich?

          Użytkownik serwisu multimediago.pl może ustawić blokadę dostępu do treści dla osób pełnoletnich. Można tego dokonać na etapie rejestracji poprzez wprowadzenie kodu PIN. Aby aktywować blokadę rodzicielską w trakcie korzystania z usługi należy kliknąć na nazwę użytkownika, a następnie „Moje dane”. W tym dziale należy wybrać zakładkę „PIN/Hasło”, a następnie wpisać w odpowiednie miejsce wybrany przez siebie kod PIN, potwierdzając przyciskiem „Zmień/Dodaj numer PIN” zmianę swoim aktualnym hasłem do serwisu. Od tego momentu dostęp do treści dozwolonej dla osób pełnoletnich chroniony jest PIN-em ochrony rodzicielskiej.

          Menu Rozwijalne - Login Użytkownika

          Moje Dane - Pin/Hasło

        10. Do czego służy kod promocyjny, jakie korzyści daje i jak go używać?

          Kody promocyjne pozwalają skorzystać ze zniżki lub całkowitego upustu cenowego na usługi świadczone poprzez platformę multimediago.pl. Można je znaleźć np.: w prasie, Internecie, spotach radiowych i telewizyjnych – w zależności od akcji promocyjnej. Aby skorzystać z kodu promocyjnego należy kliknąć w nazwę użytkownika, następnie wybrać opcję „Wpisz kod promocyjny” i wpisać go w pole oznaczone w wyskakującym oknie. Kody promocyjne mają określony czas ważności, po którym stają się nieaktywne.

        11. Jakie są ceny usług?

          Ceny filmów VOD dostępnych w portalu multimediago.pl są zróżnicowane, mogą wynosić nawet 0 zł. Każdorazowo opłatę za film możesz sprawdzić wchodząc na stronę danego filmu – znajdziesz tam informację o cenie (np. Cena już od 1 PLN). Jeśli chcesz poznać szczegóły, wystarczy kliknąć w przycisk „Wypożyczam film”, po czym pojawią się opcje dotyczące sposobu płatności oraz dokładnej ceny.

          Uwaga: koszt za wypożyczenie filmu każdorazowo zależy od wybrania sposobu płatności. Do wyboru mamy

          1. płatność online,
          2. płatność SMS,
          3. opcja "Dolicz do faktury za usługi telekomunikacyjne"
          4. płatność z portmonetki.

          Najtańszą opcją za wypożyczenie filmu z reguły jest „Dolicz do faktury za usługi telekomunikacyjne”. Pamiętaj, że aby z niej korzystać, musisz połączyć swoje konto w serwisie z kontem Multimedia.

          Jeśli posiadasz kod promocyjny na film, wpisz kod w pole „Wpisz kod promocyjny”. Po akceptacji kodu przez system, cena wskazanego filmu ulegnie zmianie.

          Każdy Abonent Multimedia Polska, który posiada dostęp do Cyfrowej Telewizji Digital TV ma też bezpłatny (do 31.12.2016) dostęp do oglądania kanałów w zależności od posiadanego pakietu.

        12. Dlaczego otrzymuję komunikat „Przekroczenie zakresu licencji – Próba odtworzenia treści ze zbyt dużej ilości urządzeń”?

          W serwisie Multimedia GO liczba dostępnych licencji jest ograniczona do 4 urządzeń, w tym 2 odtwarzających treści równocześnie. Próba rejestracji piątego urządzenia wymusi na użytkowniku zmianę na liście zarejestrowanych w serwisie urządzeń.

        13. Dlaczego nie udało się połączyć konta w serwisie z kontem Multimedia zaraz po montażu przez techników dekodera usługi telewizji cyfrowej IPTV/Digital TV/NDTV?

          Po montażu usługi telewizji cyfrowej technicy przekazują dokumentację instalacji do Biura Obsługi Klienta (BOK), gdzie musi zostać wprowadzona do systemów informatycznych. Do momentu zmiany statusu przez BOK usługi na „Aktywny” nie jest możliwe prawidłowe powiązanie. BOK realizuje to w najkrótszym możliwym terminie i zwykle zajmuje to 1-2 dni.

        14. Jak korzystać z usługi Catch Up?

          Usługa Catch Up pozwala odtwarzać audycje telewizyjne, które już minęły, nawet do 7 dni wstecz. Na stronie multimediago.pl wybierz dowolną audycję na dowolnym kanale korzystając z okna przewodnika po programach i uruchom go poprzez kliknięcie. Uwaga, ze względów licencyjnych nie wszystkie programy będą dostępne w usłudze Catch Up. Jeżeli chcesz skorzystać z usługi Catch Up w aplikacji Multimedia GO wykonaj następujące czynności: - Wejdź do serwisu, zaloguj się i kliknij na ikonkę z napisem TV - Wybierz interesujący Cię kanał - możesz przeglądać przewodnik przesuwając ekran góra dół - Wybierz dowolną audycję (przewijając w dół ekran na widoku kanału) na dowolnym kanale i uruchom ją. Uwaga, ze względów licencyjnych nie wszystkie programy będą dostępne w usłudze Catch Up. Te dostępne rozpoznasz po znaczku Play obok tytułu.

          Usługa jest dostępna testowo do 31.12.2016.

        15. Jak korzystać z usługi Nagrywarka?

          Wybierz interesującą Cię audycję z okna przewodnika po programach. Po najechaniu na nią kursorem pojawi się okienko informacyjne. Kliknij na nim przycisk nagrywania. Nagrane audycje możesz obejrzeć na urządzeniu zarejestrowanym w serwisie Multimedia GO. Wystarczy wybrać interesującą Cię pozycję z listy w zakładce „Nagrania” Pamiętaj, że usługa nagrywania ma ograniczoną pojemność. Jeżeli chcesz usunąć jakieś nagranie wykonaj tę czynność w zakładce „Nagrania”. Uwaga, ze względów licencyjnych nie wszystkie programy będą dostępne w usłudze Nagrywarka.

          Usługa jest dostępna testowo do 31.12.2016.

        16. Jak dodać smartfon lub tablet do listy urządzeń?

          Po zalogowaniu do serwisu multimediago.pl kliknij na nazwę użytkownika, a później z rozwijanej listy wybierz „Urządzenia”. Wygeneruj kod PIN klikając w przycisk „Dodaj urządzenie”.

          Należy pobrać aplikację Multimedia GO na urządzenie mobilne ze strony Google Play lub Apple App Store



          Otrzymany kod trzeba wpisać w stosownym oknie aplikacji mobilnej, które pojawi się po instalacji przy próbie uruchomienia odtwarzania.